maandag 19 oktober 2015

Derde bijdrage van onze gastdesigner van de maand Nelleke

Hallo allemaal,

Vandaag de derde bijdrage van onze gastdesigner van de maand Nelleke. Deze keer wel iets heel anders!

Ze schrijft:
Het is leuk om workshops te volgen, ik mag dat ook graag doen. Om nieuwe dingen te leren, maar ook om te kijken of ik het leuk vind om te doen.
Of ik dat meer ga doen en ga aanschaffen.
 
 
Dit hobbelpaard heb ik op een workshop gemaakt. De basis is van MDF.
Je krijgt gelijk tips hoe je dat het beste kunt doen bv het papier net iets groter dan het hobbelpaard knippen omdat je dan mooiere randen krijgt.
Wat ik zelf zo mooi vind is dat je goed kunt zien wat de keuze van papier doet.
Alle randjes zijn zwart gemaakt. Ook heb ik zilverkleurig spul gebruikt, maar ik weet niet meer wat dat is.
Een mooie strik en label om het af te maken.
 
XXX-jes, Nelleke 
 
Ik vind het wel ontzettend mooi gemaakt Nelleke! 
 
En het geldt inderdaad ook voor de workshops die ik geef als demonstratrice van Stampin' Up! De deelnemers kunnen geheel vrijblijvend kennismaken met die mooie producten en zijn vrij in het aanschaffen hiervan. 

Aangezien er deze maand vier maandagen iets geplaatst mag worden door de gastdesigner, krijgen we volgende week nogmaals een inzending van Nelleke. Ben benieuwd wat dat gaat worden.

groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten