zaterdag 24 oktober 2015

Happy birthday

Je zult het vast niet geloven maar dit kaartje is geïnspireerd op een kaart die ik bij de Bruna in het rek zag staan. Mijn oog werd daarna toegetrokken en ik heb dit in mijn hoofd geprent en thuis op mijn manier nagemaakt. En ik vind hem zo supermooi geworden. De foto is misschien niet helder genoeg om hem weer te geven zoals hij hier staat, maar geloof me, de kleurencombi is mooi. Het kaartje zelf lijkt erg eenvoudig maar er zit veel stempelwerk in, zeker daar ik de bloemen en de blaadjes ook allemaal met twee kleuren over elkaar heen moest stempelen met de Stamp-a-majic. De bloemen en de blaadjes komen uit de Stippled Blossom. De tekst is uit de Cottage Greetings set.


Groetjes en fijn weekend weer allemaal,

Ankie

1 opmerking:

  1. Een hele mooie gestempelde kaart. Ik hou van de bloemen en het kleurgebruik. Ik heb afgelopen weken twee keer een verjaardagskaart ingestuurd maar heb ze nog niet op de site gezien.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen