vrijdag 22 februari 2013

Happy Birthday


Een HB kaartje gemaakt met bijna allemaal SU materialen. Ja, mijn voorraad van dat merk neemt momenteel hand over hand toe. Deze keer heb ik de honingraatmal gebruikt om te embossen, het bijbehorende designpapier en een HB stempel gestempeld met Old Olive. De vlaggenlijn is van Joy, de tekst op de vlaggen heb ik er met een witte gelpen opgezet.
Dit kaartje had ik in eerste instantie ook bedoeld voor de uitdaging van Elke kaart een feestje waarbij je vlaggen op je kaart moest gebruiken, echter toen ik de bijdragen van andere dames zag vond ik dat deze nooit zou kunnen winnen van die kaartjes. Dus daarvoor heb ik toen een ander kaartje gemaakt (zie afgelopen dinsdag) Maar dat neemt niet weg dat dit kaartje niet goed genoeg zou zijn om op ons Scrapmydream blog te plaatsen.


Groetjes, Ankie

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtkaart, Ankie!
    Heel mooi gedaan!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje met heel mooie mal ben ik ook weg van.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ankie,
    nou dat kan ik me dus precies indenken. Dat je al de andere kaarten ziet en dan het gevoel krijgt dat jouw kaart echt niet kan tippen aan de andere inzendingen. En eigenlijk moet je je daar niets van aantrekken! Maar ook ik doe dat!
    Dit kaartje is erg mooi!
    Prachtig papier!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Ankie, voor mij is dit gewoon een winnaar hoor! Hij is écht hartstikke gaaf!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen