donderdag 14 februari 2013

Valentijnsberichtje

Hoi allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om iets te laten zien op het blog van Scrap my Dream.
Ik heb gekozen voor, hoe kon het ook anders, een Valentijnskaartje.
Het is een lief klein kaartje geworden, heel eenvoudig.
Ik heb het designpapier More Amore gebruikt uit de nieuwe spring/ summer catalogus.

 

Verder een hartje van de laser-cut sheet.
De kleine hartjes komen van mijn embosslits- stans met hartjes.
Het tekstje is een itty bitty banner, en verder een paper doily en linen thread.

Fijne Valentijnsdag nog!
Groetjes van Dieke.

5 opmerkingen:

  1. Zojuist al op je eigen blog langs geweest Dieke, maar ook hier nog even zeggen dat ik het een mooie kaart vind!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoii Dieke,
    wat een leuke kaart is dit geworden,
    hou hier wel van deze stijl, super :)

    Fijne knutselweek nog gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen