woensdag 18 september 2013

Have yourself a merry little Christmas

Hoi hoi,

Op deze regenachtige woensdag weer een kerstkaartje van mij.
Heerlijk om met dit weer in mijn knutselkamer te
zitten en bezig te zijn met al die mooie
stempels, papier en stansen in warme kerstkleuren.

Voor dit kaartje heb ik het papier van Pion design
gebruikt, ook het fotoplaatje is van Pion.
De stans is van MD en ik heb verschillende ponsen
gebruikt van Martha Stewart.
De postcard op de achtergrond is van SU.

Fijne dag allemaal.

Groetjes Hélène

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooi ingetogen kaartje. Leuk. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heel mooi kaartje!!
    Groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart Hélène! Ik heb die postcard stempel ook, maar nog niet gebruikt. Leuk om ook weer eens gestimuleerd te worden.
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, weer een "echte" Hélènekaart!
    De ontvanger boft maar, straks met Kerst.

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen