maandag 9 september 2013

Six-Sided Sampler, deel 1

Hallo allemaal,

Afgelopen donderdag heb ik de eerste workshopavond gegeven met als thema
"Stempelset in de hoofdrol"

Deze donderdag was het de Six-Sided Sampler stempelset.

We hebben in totaal vier kaarten gemaakt en vandaag laat ik jullie de eerste van deze serie zien. De komende weken volgen steeds op maandag de andere kaarten uit deze serie.



Wil je weten welke materialen er gebruikt zijn, neem dan even een kijkje op mijn SU blog www.stampmydream.blogspot.nl

Het is de bedoeling dat we iedere eerste donderdag van de maand gezellig met elkaar een aantal kaarten maken met één of twee stempelsets in de hoofdrol.

Heb je ook zin om hieraan deel te nemen? Het is in Rotterdam Ommoord en duurt van 19.30 tot 22.30 uur.

Mail me gerust wanneer je meer informatie wilt via stampmydream@gmail.com 

Hoop dat jullie bovenstaande kaart leuk vinden.

groetjes, Maaike

5 opmerkingen:

  1. Hoi, ik was erbij donderdagavond en vond het heel gezellig. De dingen die we gemaakt hebben zijn ook erg leuk geworden, en ik zal zeker vaker van de partij zijn. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een heel leuk kaartje geworden ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefs en grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk kaartje. Ik ben benieuwd naar de andere 3 kaartjes.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die ziet er leuk uit Maaike, ben ook benieuwd naar de andere workshop kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd, Maaike.
    Ik ben benieuwd naar de andere drie.
    Goed idee ook van zo´n serie op het blog.
    Deze set krijg ik ook deze week binnen, ik vind hem echt tof!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen