vrijdag 31 januari 2014

Workshop "stempelset in de hoofdrol"

Hallo allemaal,

Tot nu toe maakte ik geen reclame op dit blog voor mijn Stampin' Up! business, maar ik wil er toch graag wat meer bekendheid aan geven.

Volgende week donderdag, 6 februari, hou ik bij mij thuis in mijn workshopruimte in Rotterdam Ommoord de workshop "stempelset in de hoofdrol". Dit is een terugkerende workshop, die in principe iedere 1e donderdag van de maand gehouden wordt.

Dit jaar wil ik hier een extraatje aan toevoegen. Ik wil namelijk op deze avonden ook aandacht besteden aan speciale technieken en hier een leuk verzamelsysteem van maken.

De komende donderdag wil ik beginnen met de schilderstape techniek en het inkleuren van bloemen op vellum.

We gaan meerdere stempelsets gebruiken, o.a. Wetlands (pag. 69), Flowershop (pag. 94) en de nieuwe set Petite Petals, die op pag. 33 staat van de nieuwe lente/zomer catalogus.


Deze laatste set kan je aanschaffen voor slechts € 26,95 (stempelset clear + pons) of voor € 29,50 (stempelset wood + pons).

De kosten van de workshop bedragen € 17,50 en dit is inclusief koffie/thee met wat lekkers, frisdrank en wat lekkers te knabbelen op tafel. Ook de gebruikte materialen zitten hierbij.

Wanneer je de bundel (Petite Petals + pons of Flowershop + pons) bestelt,  krijg je € 7,50 korting op de workshop. Bij aanschaf van beide bundels krijg je € 12,50 korting.

Bestel je de stempelset Wetlands dan krijg je € 5,-- korting op de workshop.

Bestel je beide bundels én de stempelset Wetlands dan heb je de workshop gratis !!!

De workshop wordt gehouden op donderdag 6 februari van 19.00 - ca. 22.00 uur in mijn workshopruimte in Rotterdam Ommoord.

Voor het opgeven voor bovenstaande workshop en/of het bestellen van de genoemde stempelset (bundles) kan je een mailtje sturen naar stampmydream@gmail.com

groetjes,

Maaike



Geen opmerkingen:

Een reactie posten