woensdag 16 september 2015

2e inzending van onze gastdesigner van de maand

Hallo allemaal,

Ietjes laterdan normaal, als gevolg van een kleine miscommunicatie, hierbij de tweede inzending van onze gastdesigner Caroline.



Zij schrijft:
Mijn tweede kaartje die ik met jullie wil delen, heeft opnieuw een baby thema. Deze keer heb ik er een slider kaart van gemaakt. Ik heb hiervoor bermuda bay cardstock gebruikt, ik vind dit een schitterende blauwe kleur. En het kleine hertje uit de set Made with Love heeft mijn hart gestolen, dat van jullie ook?
Ook de triple pons en de word window pons werden deze keer uit de kast gehaald en met een ouder set heb ik de voetjes gestempeld en de kleine sterretjes komen uit de Perpetual Birthday calendar set, een heel veelzijdig set dat ik niet meer wil missen in mijn assortiment.
Benieuwd of dit babykaartje ook bij jullie in de smaak valt.
 
Lieve groeten vanuit Terneuzen,
Caroline
 
Dit is ook wel weer een hele leuke kaart Caroline! 
 
groetjes, Maaike 

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en origineel kaartje. Ja ik vind dat kleine hertje ook superschattig. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig lief kaartje . Ook ik vind het hertje heel mooi . Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje in deze vrolijke kleur!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief kaartje.

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen