vrijdag 2 november 2012

Just SU


Hoi allemaal,
Vandaag heb ik voor jullie een kaartje gemaakt met mijn nieuwste SU stempel. Ik heb cardstock - old olive - van SU gebruikt en ook het very vanilla wit van SU. Ik heb met old olive inkt het stempel afgedrukt, daarna met een stampin'writer in de kleur rood de besjes ingekleurd. Vervolgens heb ik met zo'n zelfde marker de vogel nog eens apart ingekleurd en toen uitgeknipt en iets verhoogd op de basisstempel geplakt precies op de groene vogel. Zo is het net of de vogel eruit springt. Het is een heel andere techniek als wat iedereen van mij gewend is maar ik vind toch ook wel weer leuk en een uitdaging om eens iets heel anders te maken.


Groetjes, Ankie

2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Ankie, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is helemaal geweldig Ankie! In het écht nog meer!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen