donderdag 1 november 2012

kerstcadeaudoosje gemaakt

Hoi allemaal,

Laatst had ik een gezellige stempelavond bij Leoni.
Ik had een patroontje meegenomen van een doosje met een laatje.
Ook zit er een soort kaart bovenop.
De mijne is in kerstsfeer geworden, hier is ie dan:



Het dekseltje kan dus open, zoals je hier ziet:



Dit is nog een close-up van de bovenkant:



En een close-up van de binnenkant:



Ik heb er voor de foto's even wat snoepjes in gedaan, maar daarmee kun je natuurlijk alle kanten uit, denk aan een cadeaubon, theezakjes met een chocolaatje of geld.



De stempelafbeeldingen zijn gaaf, hè?
Ik mocht van Leoni haar nieuwe KerstMagnolia's even vasthouden.
Het papier heb ik van haar gebruikt, dus ik weet niet van welke fabrikant het komt.

Ik heb Tilda gekleurd met Copics, de gebruikte kleurnummers zijn:

huid:E50/ E51/ E53 en R20
blauwe kleding:B34/ B32 en B12
lange haar: E39/ E29 en E35
korte haar: E49/ E59 en E25
rode accenten: R24 en R27

Ik vind het doosje erg geslaagd, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Reacties worden zeer gewaardeerd!

Groetjes van Dieke.

6 opmerkingen:

  1. Ha Dieke, wat is die gaaf geworden zeg. En die hangende, of moet ik zeggen klimmende Tilda is echt heel erg leuk. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf doosje met al die leuk gekleurde Tildaatjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schitterend Dieke en wat is die stempel top, zo schattig. Geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi doosje hoor Dieke! Wat een werk heb je er weer van gemaakt!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk bedankt voor jullie lieve reacties!
    Ik vind het altijd zo leuk om te lezen.
    Ik ga gauw weer iets moois verzinnen voor donderdag aanstaande!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen