maandag 2 februari 2015

Bekendmaking winnares uitdaging januari 2015

Goedendag allemaal,

Als gevolg van het feit dat ik vandaag terug gekomen ben van mijn reis naar het Leadership Event van Stampin' Up! in Orlando, Florida, iets later dan jullie gewend zijn nu de bekendmaking van de winnares van de uitdaging van januari 2015.

De winnares is geworden ...... drumroffel ...........................




Hartelijk gefeliciteerd Diana, het was een unanieme uitslag! Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik met name het kleurgebruik zo ontzettend mooi vind!

We zouden het ontzettend leuk vinden wanneer jij de komende maand designer van de maand wilt zijn. Graag hoor ik dit van je.

groetjes, mede namens Ankie, Dieke en Henrike,

Maaike


P.S.: Het nieuwe thema en de nieuwe voorbeelden voor de maand februari zal ik bij wijze van uitzondering woensdag bekend maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten