dinsdag 31 maart 2015

Laat het voorjaar maar komen!!!!


Ik mag de eerste weer zijn,
die een kaart plaatst in de themaweek
Voorjaar/Bloemen
Leuk thema, en ik denk niet moeilijk.

Ik was vorige week wat aan het stoeien met de enveloppe punch board,
en zag ook deze kaart voorbij komen.
aan de buitenkant een enveloppe, 
(ik heb hem met daffodil delight cardstock gemaakt en
 bestempeld met een stempel uit de 
met de flower shop stempel set in de kleur Tangerine Tango



Wanneer de kaart open is, 
heb ik er een binnenkaart ingemaakt
als achtergrond de stempel I love lace
en verder weer de bloemen en vlinders
en de stempel set Six-Sided Sampler.


 ik zou zeggen laat het voorjaar maar komen.

groetjes Henrike

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk, fleurig voorjaarskaartje. Leuk iee met die envelop punch board. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee Henrike, zo'n opgevouwen buitenkant om de kaart heen.
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen