maandag 2 maart 2015

Uitdaging maart 2015

Hallo allemaal,

Wat gaat dat snel hè, zo'n maand februari? Maar wat hebben we een leuke creaties gekregen voor ons thema de vorige maand! Ik hoop dat er ook weer zoveel inzendingen komen op de volgende uitdaging.

De keer heeft Ankie weer een leuke schets voorbereidt. Dankjewel weer Ankie! Wat doe je dat toch altijd weer super goed.


Ook de designteamleden hebben alvast voorbeelden gemaakt met deze schets en die vind je hieronder (Ankie kon er geen genoeg van krijgen en maakte er zelfs twee!)






We zouden het heel leuk vinden wanneer jullie ook een kaart maken naar aanleiding van de schets.

Voor deze uitdaging geldt dat je de schets ook mag spiegelen of draaien.

Het heeft even geduurd, maar de eerste inzending is binnen en deze is van


Wat leuk, we krijgen nu ook al inzendingen vanuit Belgie, want de vorige kwam daar ook vandaan (!) en deze is van



Vandaag weer een nieuwe inzending en deze is van
 Wie volgt?

Stuur een foto van je inzending naar scrapmydream@gmail.com met vermelding van je blog (als je die hebt natuurlijk) en met UITDAGING MAART in het onderwerp.

Je inzending kan je insturen tot en met ZATERDAG 28 MAART 2015.

Op maandag 30 maart zullen wij bekend maken wie de winnares is. Zij ontvangt van mij de nieuwste Sale-a-Bration en Spring/Summer catalogus van Stampin' Up! Tevens mag zij zich een maand lang designer van de maand noemen én viermaal een bijdrage leveren op dit blog! Ook ontvangt ze een button, die ze op haar eigen blog mag plaatsen als designer van de maand.

Nou, succes allemaal!

Groetjes, namens Ankie, Dieke en Henrike,

Maaike 


6 opmerkingen:

  1. Ha meiden, wat een leuke voorbeelden hebben we weer gemaakt met zijn allen. En nu maar hopen dat we deze maand weer zoveel deelnemers kunnen verleiden. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker hele mooie voorbeelden. Prachtig en een hele leuke sketch Ankie. Ik vraag me weleens af of je bij jullie challenge producten van Stampin Up moet gebruiken. Zou iemand mij dit kunnen vertellen?
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Joke, je mag producten gebruiken die jij wilt. Als je geen SU producten hebt mag je dus ook gewoon mee doen. Groetjes, Ankie

      Verwijderen
  3. Wat mooi en leuk . Groetjes ☆sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hebben jullie mijn foto ontvangen ? liefs sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat jullie mijn inzending ook ontvangen hebben ? hij staat ook op mijn blog.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen