dinsdag 24 juli 2012

A Best Friend ...

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om een kaart te laten zien en dat doe ik maar wat graag. Ik heb gisteren wat in de Duitse catalogus zitten bladeren op het internet van Stampin' Up! en daar zag ik zo'n leuk ideetje staan, dat moest ik wel maken!


Hierbij heb ik gebruik gemaakt van het designpapier Lost & Found uit de serie Union Square van My Mind's Eye, wat bij ons in de webwinkel nog in de opruiming is en de vlindermal van Cheery Lynn, die ook nog afgeprijsd is.

Maar daarnaast ook de scallop oval punch, een paar mooie knoopjes, de uni-ball Signo gelpen en een tekststempel uit de stempelset "Full of Life", één van mijn favoriete stempelsets van SU.


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Groetjes en een fijne dag. Geniet een beetje van het mooie zomerweer!

Maaike

2 opmerkingen:

  1. Hij is supergaaf Maaike. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een heel mooi kaartje geworden Maaike, ik vind hem super.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen