donderdag 12 juli 2012

Never waste a piece of paper.

Hoi allemaal,

Deze week kocht ik het nieuwe blad van Cards and much more.
Daar heb ik een soortgelijk kaartje in gevonden, voor mijn inspiratie.
Ik ben ook deze week maar weer op de recycle-toer.
Ook dit kaartje is gemaakt van restjes.

Ik heb het papier gebruikt van My minds eye, uit een superleuk pakket. Als je mazzel hebt, heeft Maaike er nog eentje voor je.

Ook het roze papier kwam uit mijn bak met overgebleven stukjes.
Het kaartje zelf( formaat 10×10) heb ik aan de randen nog wat aangezet met Distress inkt, vintage photo. Hier en daar een bloemetje en een knoop en klaar is Klara!

Ik hoop dat jullie het idee ook leuk vinden, zo heb je toch snel resultaat! ( Over snel resultaat gesproken, ik heb het plastic rondje in het midden gevuld met een stukje scrappapier en Glossy Accents, maar dat moet eigenlijk de rest van nacht drogen. daarom oogt het nog wat mat, maar het wordt doorzichtig)

 

Groetjes van Dieke.

2 opmerkingen:

  1. Hij is leuk Dieke. Weet je dat de DWYT (zie mijn sitebar) elke donderdag een leuke schets heeft juist om restjes te gebruiken? Je zou zo mee kunnen doen, want ik zie dat je inspiratie genoeg hebt daarvoor. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dieke, dit is ook een gaaf kaartje geworden zeg! Lekker kleurig!
    Sorry dat ik er niet eerder op reageerde, maar ik had even niet in de gaten dat je deze gisteravond nog gepost had! Moet verder kijken dan m'n neus lang is, ha, ha! Maar restjes opmaken, ja, dat moet ik ook maar eens gaan doen.
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen