dinsdag 3 juli 2012

Happy Birthday Wishes

Goedendag allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een kaartje laten zien. Meestal maak ik vierkante kaarten, van 13,5 x 13,5 cm of 10 x 10 cm, maar vandaag heb ik ervoor gekozen om eens een rechthoekige kaart te maken.


Ik heb hierbij gebruik gemaakt van het leuke clear stempelsetje van Jillibean Soup, genaamd "Birthday Party".

Verder heb ik de gestreepte stempel gebruikt van Stampin' Up! uit de set "Cute & Curly". Het papier en het lint zijn eveneens van SU.

Zelf vind ik het wel een vrolijk kaartje geworden. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

groetjes en een fijne dag!

Maaike

5 opmerkingen:

  1. Hoi Maaike, wat een lief kaartje zeg. Lekker frisse kleur ook. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, wat is ie leuk en fris en fleurig. Helemaal mijn kleur :-). Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi en fris kaartje Maaike, mijn lieveligskleur dat turquoise. Ik vind je kaartje helemaal top.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Maaike,

    Zeker een mooie leuke frisse kaart, en vooral die gezellige vlaggetjes erop!!
    Het is zeker een geslaags geheel!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke en vrolijke kaart!
    Ik vind je kleurcombinatie ook erg geslaagd.
    Helemaal super, Maaike!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen