donderdag 23 augustus 2012

Doosje voor.....

Hoi allemaal,

Ik heb vanavond dit cadeautje afgemaakt.
Ik kan niet verklappen voor wie, of voor welk vrijgezellenfeest...?
Maar in elk geval neem ik die dag een presentje mee. Ik vond het een beetje saai om het alleen in een inpakpapiertje te steken.
Vandaar dit toepasselijke doosje.
Hier de eerste foto van het doosje:



Hier heb ik er een ingepakt cadeau aan toegevoegd:



En hier de versie die ik ga geven op niet nader te noemen tijdstip:



Hier papier is van My Minds eye
Stempel van Penny Black
Lintje van de markt.
Ik heb gekleurd met Copics, maar omdat ik al op de laatste nipper ben, had ik geen tijd om alle nummers te noteren, helaas. Mocht iemand de kleurtjes willen weten, mail me gerust!

Ik hoop wel dat jullie 'm leuk vinden?

Groetjes van Dieke.

6 opmerkingen:

  1. Super Dieke,

    Met zo'n kado wil een ieder wel een feestje geven!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig doosje. Maar eh... door al die geheimzinnigheid ben ik wel erg nieuwsgierig geworden. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg! En wat een lief afdrukje.

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh wat een schattig doosje, echt een bjoetie!!!! Ook ik ben wel erg nieuwsgierig geworden nu :))

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Dieke, wat een schattig doosje heb je gemaakt! Helemaal super!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit doosje was voor mijn vriendin Esther.
    Haar vrijgezellenfeestje was gisteren, dus nu kan ik het wel melden. Stel je voor dat ze het eerder had gelezen.....
    We hebben een chocoladeworkshop gevolgd, een fotospeurtocht gedaan en zijn lekker gaan wokken.
    In het restaurant kreeg ze alle cadeaus, waaronder deze.
    Ze vond het helemaal geweldig!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen