dinsdag 7 augustus 2012

Open Huis en Presentatie van de Workshops

Hallo allemaal,

Veel mensen gaan me nu mailen over het feit dat ik ga stoppen met de webwinkel www.scrapmydream.nl

En ja, het is waar!  Maar ... er komt zo iets leuks voor terug! Stampin' Up! is zo'n gaaf merk en heeft zoveel te bieden! 

Maar goed, voordat het zover is, geven mijn designteam en ik eerst nog
ZATERDAG  1 SEPTEMBER 2012
OPEN HUIS IN MIJN WORKSHOPRUIMTE ANNEX WINKEL IN ROTTERDAM OMMOORD

Je kunt van 10.00 tot ca. 15.00 uur langs komen en kijken wat we de komende maanden nog aan workshops te bieden hebben en dat is eerlijk gezegd nog heel wat! 



Daarnaast kan je diezelfde dag meedoen aan een hele leuke 
GRATIS MAKE & TAKE !!!

Wil je zeker zijn van een plekje voor de Make & Take, stuur dan even een mailtje naar scrapmydream@gmail.com

Wil je alvast informatie over de workshops en/of je alvast opgeven hiervoor, kijk dan in de webwinkel www.scrapmydream.nl onder workshops. 
Bij voorinschrijving, dat wil zeggen tot en met 1 september, krijg je 10% korting op de workshops!

Wil je meer informatie over Stampin' Up! kijk dan even op www.stampinupholland.blogspot.nl

groetjes, 

Maaike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten