vrijdag 24 augustus 2012

Water nodig?


Vandaag eens geen kaartje maar een gietertje. Laatst liep ik met Maaike samen bij de Action toen we dit gietertje tegen kwamen. Ik riep meteen heel spontaan: oh, wat schattig ik heb daar gelijk beelden bij. Beelden? vroeg Maaike. Ja zei  ik, om te pimpen. Afijn om een lang verhaal kort te maken kreeg ik van Maaike dat gietertje met de boodschap: succes, ik zie wel wat het word.
Vorige week ben ik daar eens voor gaan zitten, want tja, als je zo'n grote mond hebt, moet je het natuurlijk ook wel waar maken.
Dit is het geworden. Ik heb er zelf nog een plastic buxsusbolletje bij gekocht zodat Maaike dit in haar workshopruimte kan neer zetten en het gietertje er meteen een stuk gezelliger mee uit ziet.


Zeg nu zelf: een schatje toch?

Groetjes, Ankie

7 opmerkingen:

  1. Leuk Ankie !
    Ik heb er hier ook nog 2 staan. De plantjes die er in zaten zijn dood, dus.....
    Bedankt voor de leuke inspiratie.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is inderdaad hartstikke leuk hoor! Staat hier te pronken in m'n workshopruimte!
    Nogmaals bedankt Ankie!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze gieter natuurlijk al in het echt mogen bewonderen.
    Maar ook op de foto is ie superleuk!!
    Goed gedaan, Ankie!!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk is die geworden, je moet er maar opkomen. Ik vind het gietertje helemaal leuk zo.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh wat is dat ontzettend, super leuk geworden!!!!!!
    Geweldig idee!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastic work Ankie what a super idea well done Hugs Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er inderdaad super leuk uit, Ankie!

    BeantwoordenVerwijderen