zondag 29 juni 2014

Designteamdag, zaterdag 28 juni

Hallo allemaal,

Gisteren hebben mijn designteam en ik weer een hele gezellige dag gehad! Zo gezellig zelfs, dat we tijdens het knutselen niet eens de tijd hebben genomen om foto's te maken. Erg hè?

Wel van de projectjes die we gemaakt hebben en die komen de komende dagen op dit blog voorbij. 

's Avonds zijn we gezellig uit eten geweest bij het Chinese restaurant Fong Shou in Capelle aan den IJssel en daar hebben we wel foto's gemaakt! 




En natuurlijk niet alleen van onszelf, maar ook van het heerlijke eten!


We hadden o.a. als voorgerecht vegetarische mini loempia's, kerrie triangels en gebakken garnalen in Tempura beslag en als hoofdgerecht Sa Sing Pau Chinees pannetje, gevuld met kipfilet, varkenshaas en ossenhaas, Kokos Kai, kipfilet in een krokant "jasje" in een romige kokossaus en Po Lou Kai, kipfilet in een krokant "jasje" in een zoetzure saus met verse ananas.

Het eten was werkelijk verrukkelijk en de toetjes ......

Amaretine, amaretto bitterkoekjes- en hazelnoot en vanilleroomijs met amaretti koekjes

Crepe,  met vanilleroomijs en chocoladesaus

 Sorbet Duo, twee bollen frisse sorbet ijs

Ziet dat er niet zalig uit?

En dat we het écht gezellig hadden met elkaar blijkt wel uit de volgende foto!
Zin in het gerecht "Tai Koshi"?

Meiden, nogmaals ontzettend bedankt voor de gezellige dag en ik kijk al uit naar eind september!

Liefs, Maaike

2 opmerkingen:

  1. Het was zeker erg gezellig. En die ijsjes.... als ik mijn ogen dicht doe kan ik het mijne nog steeds proeven. Alsof er een engeltje over je tong danste... Groetjes,Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaja, ons een beetje lekker zitten maken.....;-))
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen