vrijdag 6 juni 2014

With You is My Favorite Place to be ...

Hallo allemaal,

Net zoals eerder deze week Henrike en Dieke hun bijdrage lieten zien op dit blog in het kader van de themaweek "VERHUIZEN", heb ook ik een verhuiskaartje gemaakt.

En wel voor een stel dat gaat samenwonen!


Ik heb hierbij gebruik gemaakt van de stempelset "For the Birds" van Stampin' Up!

Het designpapier van Stampin' Up! is uit de serie "I Am Me", wat nog maar tot 30 juni te koop is!

Dit papier is ontzettend leuk te gebruiken met "Project Life", wat per 1 juli verkrijgbaar is bij Stampin' Up, want er staan namelijk hele leuke fototoestelletjes en koffertjes op!

Nou, morgen nog een bijdrage van Ankie in het thema van deze maand en dan mogen jullie zelf aan de slag!

groetjes,

Maaike

4 opmerkingen:

  1. Ha Maaike, hij is leuk en het papier is ook gaaf. Mijn bijdrage voor morgen staat al klaar. Groetjes en fijn weekend, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superlief kaartje, zo met die vogeltjes!
    En ik dacht het al, het wordt een heel afwisselend aanbod van al onze kaarten. Erg leuk voor onze bezoekers, denk ik.

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gaaf kaartje, en mooi papier,
    ik ben benieuwd wat Ankie morgen voor kaart heeft. Heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk kaartje is het weer!
    Na morgen ga ik eens nadenken wat ik er van ga maken...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen