zaterdag 7 juni 2014

Verhuisprojectje

Vandaag heb ik voor jullie een projectje in plaats van een kaartje. Deze maand hebben we hier bij Scrapmydream het thema verhuizen voor onze kaartje (of projectjes) Ik heb met een Big Die milkpack van SU een tijd terug al een aantal doosjes voorgestanst. En nu kwam het idee bij me op om van zo'n melkpakje een vogelhuisje te maken. Dus in plaats van dat iemand een kaartje van mij krijgt bij de verhuizing, wordt het dit keer dus een klein cute doosje.
De uil heb ik gemaakt met de uilenpons van SU, het vogelhuisje zelf heb ik het papier eerst van bestempeld met de Hardwood stempel. Zo lijkt het net een echt houten huisje.


En hieronder heb ik hem nog een beetje vanaf de zijkant gefotografeerd zodat je dit melkpakjesmodel iets beter kunt zien.

Groetjes, Ankie

3 opmerkingen:

  1. Leuk bedacht om dit van het melkpakje te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, Ankie!! Het idee van een vogelhuisje heeft ook nog door mijn hoofd gespeeld, maar uiteindelijk werd het iets anders. Nu hebben we hier toch nog een vogelhuisje!

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig is tie geworden Ankie!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen