dinsdag 28 augustus 2012

Geboortekaartje

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om iets te showen op dit blog.

Een collega'tje van mij heeft onlangs een dochter gekregen en wat is het leuk om dan een kaartje te maken voor zo'n speciale gebeurtenis! Aangezien zij onderdeel is van ons Handenteam in het Sophia kinderziekenhuis moest het natuurlijk iets worden met handjes, maar tegelijkertijd een antwoord op haar eigen kaartje.

Dit is het geworden:


En dit was het oorspronkelijke kaartje: 


Weet je, dat is zo leuk met de producten van Stampin' Up! Je hebt altijd wel inkt en lint wat bijpassend is!

Ik vind hem erg geslaagd. Ik hoop dat de rest van het handenteam dat ook vindt.

Wil je weten welke producten ik precies gebruikt heb, kijk dan even op mijn blog www.stampmydream.blogspot.nl , wat speciaal in het leven is geroepen voor de komst van Stampin' Up! naar Nederland in oktober van dit jaar! 

Wat vinden jullie ervan? 

groetjes, Maaike

2 opmerkingen:

  1. Hij is zeker erg leuk geworden. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat schitterend gedaan Maaike, ik vind hem super geslaagd.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen