donderdag 9 augustus 2012

kaartje met een taartje

Hoi allemaal,

vandaag is aan mij de beurt om een bijdrage te plaatsen op ons blog.
Een beetje laat, want ik had een verjaardag.
Met deze kaart heb ik meteen meegedaan aan de uitdaging op het EKEF-blog.

Ik heb gewerkt met een sketch en de optie was taart.
Dat heb ik ook in mijn kaart verwerkt.
Hier is ie dan:



Papier: My minds eye, uit een paperpad
Stanzen: Memory box, Nestabilities.
Stempel: Lilli of the Valley

Kleuren heb ik gedaan met Copics. De nummers zijn:
huid: E50/ E51/ E53 en R20
haar: YR23/ E35/ Y23
kleding: YR04/ YR02/ YR00
cake en schaduw: G00/ G000 en 0
slagroom: R02/ R11 en R00

Ik vind de kaart best goed gelukt, wat jullie?
Groetjes van Dieke.

1 opmerking:

  1. Hoi Dieke, wat een hartstikke leuke kaart is dat! Ik hou wel van die kleur zalmroze! Ben benieuwd of je in de prijzen valt.
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen