woensdag 22 augustus 2012

Kaart voor mijn moeder

Hoi hoi,

Vandaag wil ik jullie deze kaart laten zien, die ik voor mijn moeder
gemaakt heb. Mijn moeder ligt al ruim een week
in het ziekenhuis en dan is het altijd fijn
om kaartjes te ontvangen ;-)

Het afdrukje "Wishing you well" heb ik ingekleurd
De volgende kleuren heb ik hiervoor gebruikt:
tattered rose - vintage photo - aged mahogany
pine needle - evergreen bough - walnut stain
pumice stone - weathered wood - antique linen
black soot

Mijn moeder heeft de kaart inmiddels op haar kamer staan
en vond hem erg mooi ;-)

Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène

9 opmerkingen:

  1. Ha Hélène, hij is zeker heel speciaal. Als je weet voor wie je een kaartje maakt, en helemaal als het voor je zieke moeder is, lijkt het wel of je alles wat je in je hebt in zo'n kaartje legt. Ze zal erg heel blij van worden denk ik zomaar en daardoor wellicht ook (even?) wat beter voelen. Sterkte ermee en doe haar de groetjes van me. Liefs en een dikke knuffel, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hélène,
    Wat een PRACHT van een kaart heb jij voor je moeder gemaakt.
    Van ♥-e Beterschap gewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaart!!

    En beterschap voor je mams!!

    Groetjes sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt hoor, daar moet je moeder wel van opknappen beterschap voor haar.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtkaart! Hier word je toch helemaal blij van?
    Ik kan me dus voorstellen dat je moeder er blij mee is.
    En hopelijk voelt ze zich er een beetje beter door.
    Wens haar maar veel sterkte.

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje, een beauty!!!! Daar zal je moeder vast blij mee zijn. Ben gelijk volger van je geworden, wat een prachtige dingen maak je!!

    Beterschap voor je moeder!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een schitterende kaart voor je moeder gemaakt Hélène, ik hoop dat het een beetje beter gaat met je moeder. Beterschap voor haar.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hélène, wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor je moeder! Hopelijk gaat het snel beter met haar!
    Ik bel je binnenkort om even bij te kletsen!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a gorgeous card and so beautifully coloured Hugs Elaine

    BeantwoordenVerwijderen