maandag 15 april 2013

Doosje gemaakt met de Mini Milk Carton Bigz L

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om iets te posten op ons gezamenlijke blog.

Afgelopen weekend was ik samen met mijn vriendinnen Erna en Caro een paar dagen naar Birmingham om samen te zijn met zo'n twintig demonstratrices van Stampin' Up! Het weekend was georganiseerd door onze upline Michelle Last en was werkelijk heerlijk! Zoveel geleerd en zoveel gedaan!

Eén van de gewoontes bij Stampin' Up! is dat je bij zo'n samenkomst met elkaar kaarten, doosjes of andere dingetjes ruilt om zodoende van elkaar ideeën op te doen en je eigen werk te showen. Dit is een zogenaamde swap.

Voor deze gelegenheid heb ik onderstaande doosjes gemaakt met behulp van de Mini Milk Carton Bigz L van Stampin' Up! natuurlijk.


Ik heb ze gevuld met lekkere mini Goudse stroopwafeltjes, want ik moest natuurlijk wel even laten zien en proeven dat we uit Nederland komen.

Gelukkig heb ik hiervoor een beetje hulp gekregen van mijn eigen downline Renate Jonker!
Wat een werk was het hè Renate? Maar ... het resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf.

Wil je weten hoe ons weekendje is geweest in Birmingham, neem dan eens vrijblijvend een kijkje op mijn Stampin' Up! blog www.stampmydream.blogspot.nl .

groetjes,

Maaike

P.S.: Ook voor de catalogus met alle leuke spullen van Stampin' Up! kan je op mijn blog terecht.

2 opmerkingen:

  1. Lek gedaan. En dat met die mal die ik toen voor die minmelkpakjes heb geleend? Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ankie, ja dat is gedaan met die mal, die jij toen een keer van mij geleend hebt! Gaaf hè? groetjes, Maaike

      Verwijderen