maandag 29 april 2013

Uitdaging nummer 9 en tijdelijk een ander verzendadres !!!

Hallo allemaal,

Vandaag is het alweer tijd voor de nieuwe uitdaging!

Ankie heeft weer een hele leuke schets gemaakt, dus ik ben benieuwd wat jullie ervan maken.
Natuurlijk heeft het designteam weer wat voorbeelden gemaakt. Hier komen ze.





Er valt weer een leuk prijsje te verdienen, dus doe je best. 
-----------------------------------------------------
Maar ... omdat ik vanaf maandag 29 april 10 dagen op vakantie ben, mogen jullie deze keer (tot en met woensdag 8 mei) de foto van je kaart sturen naar Ankie via ankie@vandepolder.com
------------------------------------------------------

Nou, Ankie heeft reuze haar best gedaan en mij prima waargenomen. Ik heb je al via een mail bedankt, maar vanaf hier nogmaals Ankie, hartelijk dank! 

De inzendingen, die tot nog toe binnengekomen zijn, zet ik hieronder nogmaals, zodat alles bij elkaar staat. 



en de 3e bijdrage is van 

Zo zeg, ik ben net terug van mijn vakantie en de kaarten stromen al weer binnen! Hartstikke leuk hoor! 

Hier dus een kaart van 

en eentje van 

Blijkbaar bevalt deze schets goed, want er is alweer een inzending binnen en deze is van 

en ook nu weer een inzending van 

en nu een inzending van de dochter van Renate, genaamd 


Vandaag een toepasselijke kaart voor het huidige weer, namelijk een herfstkaart van 


Vanaf nu mag de foto weer naar mij via scrapmydream@gmail.com

De inzendingen moeten binnen zijn op zaterdag 25 mei.

groetjes 

Maaike




Geen opmerkingen:

Een reactie posten