donderdag 4 april 2013

Happiness always

Hoi allemaal,

Dit kaartje heb ik vandaag gemaakt voor het blog van Scrap my dream.
Ik zag een voorbeeld op Pinterest en heb me daardoor laten inspireren.

Dit is mijn kaartje:

happiness always su

Gebruikte materialen:

bitty bannersstans
Apothecary accents stans
Pons van Bitty butterfly
Pons van Elegant Butterfly
Papier uit een oude in colorserie van SU
tekststempel van set Whimsical words
vlinderstempels uit de set papillon potpourri
Stempelinkt in de kleur crumbcake
parels en kant uit eigen voorraad.

Ik hoop dat jullie 'm ook leuk vinden?

Bedankt voor het kijken!

Groetjes van Dieke.

3 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje. Leuk gedaan zo die kleurencombinatie. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachtig Dieke! Bekend kantje trouwens! ;-)
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele leuke kaart, weer goed gedaan.
    groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen