maandag 29 april 2013

Uitslag uitdaging nummer 8

Hallo allemaal,

Vandaag is alweer het moment gekomen dat de winnares bekend gemaakt gaat worden van uitdaging nummer 8.

Tromgeroffel ....................................

En het is geworden
Nellie
met onderstaande kaart

Nellie, van harte gefeliciteerd hoor, het was een praktisch unanieme uitslag! 

Wil je je adres sturen naar scrapmydream@gmail.com, dan komt je prijs er zo snel mogelijk aan na 10 mei, omdat ik vanaf vandaag 10 dagen op vakantie ben. 

liefs, Maaike

3 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Nellie en gefeliciteerd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat ik gewonnen heb!! Ik stuur zo meteen een mailtje met mijn adresgegevens!! Heel erg bedankt dat jullie mijn kaart uitgekozen hebben!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nellie gefeliciteerd, een prachtige kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen