zaterdag 5 mei 2012

Een moederdagkaartje


Vandaag het eerste van de twee moederdagkaartjes die ik moet maken. hierbij heb ik gebruik gemaakt van het nieuwste MME designpaperblokje dat ik hier aanschafte.


Ik heb als achtergrond 1 enkel velletje genomen dat ik alleen ietsje heb bijgesneden. Er staan zoveel leuke details op dat het zonde is om daar meerdere laagjes overheen te maken. Vervolgens heb ik het afdrukje gekleurd met de copics (helaas was ik vergeten om de gebruikte kleuren te noteren dus die kan ik je niet geven) Het ronde tekstempel is er een uit de serie van Nicole Verkooijen. Dit heb ik op een scallopcirkel die ik maakte met een Stampin' Up! pons geplakt op een restantje van hetzelfde blokje als van de achtergrond. Ook het stukje kant kom uit de winkel van Scrapmydream en het strikje is gemaakt van een restantje lint dat ik ooit van mijn schoonmoeder kreeg.

Hoop dat jullie hem leuk vinden, en volgende week zaterdag dan komt mijn tweede moederdagkaartje.
We zouden het leuk vinden als je een reactie achter wilt laten.

Groetjes en een fijn weekend allemaal, Ankie

4 opmerkingen:

  1. Hoi Ankie, ik vind het een schattig kaartje. Ook nu weer mooi ingekleurd!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje, Ankie!
    Je hebt de rok vooral erg mooi gekleurd, met die plooien erin. Daar ben ik zelf nog hard op aan het oefenen.

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve kaart! En weer mooi ingekleurd. Ik moet zelf nog aan de slag voor Moederdag, maar jou kaartje mag er echt wezen.

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart prachtig geworden, mooi met dat papier met die bloemen in combinatie met je kleuren in je stempel. Helemaal toppie! Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen