maandag 7 mei 2012

Bodylotion cadeauverpakking


Klik op de foto voor vergroting
Click on photo for enlargement

Hallo bloglezeressen,

Gio's juffie Judith was 5 mei jarig.
Voor haar heb ik een kleine tube bodylotion ingepakt, zodat Gio dat vandaag aan haar kan geven.
Dit moest natuurlijk wel in een leuk doosje. 
Het patroon voor dit doosje vond ik {hier} op het blog van Julie Buhler (paperpleasing.typepad.com).
Om dit doosje te maken heb ik gebruik gemaakt van een off white A4tje (ong 200 grams papier), het tekstpapier komt uit het Basic Manila Paper Pack van Basic Grey, het onderste designpapier heb ik al eeuwen in de kast en ik zou echt niet meer weten van welk merk dat is. Waarschijnlijk My Mind's Eye.
Het designpapier op het klepje is een restje uit het blokje Be Amazing van My Mind's eye.
Ik gebruik graag de vlinders van Hero Arts op mijn projecten. Ook deze verpakking heb ik hiermee versierd. 
Alle materialen komen zijn verkrijgbaar bij Scrap My Dream. Zo ook het kanten lintje
Wist je al dat Scrap My Dream een diversiteit aan mooi kanten broderie lint verkoopt tegen een scherpe prijs?
Nu maar hopen dat Judith het een leuk cadeautje vindt. Wat denk jij?

Een creatieve groet,
Caro


5 opmerkingen:

  1. Errug leuk! Wie is daar nu niet blij mee? Ik ga trouwens ook gelijk bij je broderie kijken, daar ben ik erg benieuwd naar!
    Groetjes
    Eline

    www.hobbypaleisje.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Caro, wat heb je dat weer supermooi gemaakt!
    En ook zo geweldig op de foto gezet! Je hebt dat wel echt in je vingers hoor.
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om dit kado te doen en wat ziet het er weer schitterend uit! De juf zal er vast heel blij mee zijn.

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou willen dat ik juf Judith was!!!
    Wat een prachtig doosje, echt superleuk!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik ook vind het een super doosje
    Groetjes Harma

    BeantwoordenVerwijderen