donderdag 17 mei 2012

Meegedaan aan de uitdaging bij EKEF

Hoi allemaal,

Voor uitdaging 114 bij EKEF heb ik dit windlichtje gemaakt. Het thema was: “Al ….jaar een stralend paar!” Nou, en stralen zullen ze met dit kaarsje!
Ik heb de beschrijving op Internet gevonden.



Ik heb wit cardstock gebruikt van de markt.
Daar heb ik met de mal van Cheery Lynn de hartjes in de gemaakt.
Op een sheet heb ik de hartjes ge-embost, en deze heb ik achter het cardstock geplakt.
Verder versierd met een lintje. De bloemetjes uit papier van My minds eye gestanst, en die met een knoop, touw en stukje tule aan elkaar gemaakt.
Het bruidspaartje ziet er zo uit in het donker met de kaars aan:



Om ze te kleuren heb ik Copics gebruikt met de volgende nummers:
E50/ E51/ E53 en R20 voor de huid
R20 en R32 voor de roosjes
E53/ E25/ E49 en E59 voor het haar
YG11 en YG23 voor de blaadjes
C9/ C7/ C5/ C3/ C1 en 0 voor het pak, de jurk en de schoenen.

De mallen van Cheery Lynn, het papier van My Minds eye en de Copics kun je allemaal via Maaike  aanschaffen.

Dit windlichtje wordt voor mijn zusje die gaat trouwen volgend jaar!
Ze zijn al wel een aantal jaar een stralend paar, dus ik vind dat dat ook wel mag.
Ik hoop dat jullie deze creatie ook leuk vinden,
Groetjes van Dieke.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Dieke, dit is inderdaad een stralend paar! Ik vind deze creatie dus niet gewoon leuk, maar geweldig!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Dieke, ik had hem al op jouw eigen blog gezien en bij ekef, en hij is erg leuk. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. that beautiful greetings from Venezuela

    BeantwoordenVerwijderen