donderdag 31 mei 2012

Uitslag van de wedstrijd!!

Hoi allemaal,

Hier is ie dan, mijn kaart........
......tromgeroffel.........
....................................
....................................
Het thema is sprookjes of kastelen.



Dit is de voorkant geworden, echt in sprookjesstijl. Het patroon van de kaart komt van het blog van Sandra's scrapsels en is daar gratis te downloaden!
Sandra, als je dit leest, hartstikke bedankt voor het delen van dit superidee.
De binnenzijde ziet er zo uit:



En nog twee close-upjes van de prinsessen:





Deze twee prinsessen heb ik ingekleurd met de volgende Copics:

Prinses met sterretjes
huid: R20/ E50/ E51 en E53
haar: E29/ E39/ E49 en C9
kleding:RV02/ RV21 en RV23
stokje: E39 en E33
goud: Y23 en Y28

Danseres
huid: R20/ E50/ E51 en E53
haar: E18/ E39/ E99 en YR23
jurk: RV000/ RV21/ RV02/ RV14
sokken, handschoenen en onderjurk: C1 en 0
Het gebruikte papier is van My Minds Eye, ik heb verschillende stanzen gebruikt van Quickutz voor het slot en de scharnieren. Het gras is gemaakt met een pons van Fiskars.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!




Er zijn dus zeven dames die het goede antwoord hadden gegeven.
San, Roelie, Lenie, Annemieke, Anja, Esther en Aartje.

Mijn dochter Sofie heeft daarom een naam uit de hoge hoed getrokken.


De winnaar van mijn kasteelkaart is geworden:
 

Anja, stuur je mij je adresgegevens toe op wedstrijd@stempeldieke.nl?
Dan komt mijn kaart naar je toe!
Groetjes van Dieke.

7 opmerkingen:

  1. Zo Dieke, ... wat een werk heb je ervan gemaakt, maar wat is-ie GAAF zeg! Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super zeg, en nog mooier dan ik in gedachten had.
    Jammer dat ik deze prachtige kaart niet gewonnen heb maar wel super dat ik het antwoord goed had.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Dieke, wat een prachtige kaart is ditgeworden, jammerdat de postbode hem niet bij mij in de brievenbus mag doen.
    Anja, gefeliciteerd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een feest, ik heb de kaart gewonnen. Dank je wel Sofie, voor het trekken van mijn naam en Dieke het is een pracht van een kaart. Ik ben zo blij.....;-)
    Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anja gefeliciteerd, en wat een mooi kaart is dat geworden.
    Ga dit model zeker onthouden voor de verjaardag van mijn nichtje.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dieke het is een prachtige kasteelkaart geworden

    en anja gefeleciteerd met het winnen van deze prachtige kaart

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Dieke, wat een geweldige kasteelkaart! Helemaal gaaf!
    Anja, van harte gefeliciteerd met het winnen van deze wedstrijd!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen