woensdag 30 mei 2012

Beterschap

Hoi hoi,

Vandaag weer een kaartje van mij. Ik heb een beterschapskaartje gemaakt, en als je Tilda zo ziet met die prachtige rozen, dan voel je jezelf toch gelijk een stuk beter? ;-)
Voor deze kaart heb ik het papier van My minds eye - Follow your heart - Be Happy gebruikt.
Alle randen zijn bewerkt met walnut stain en de blending tool voor een oud effect.

Voor het inkleuren heb ik de volgende kleuren distress inkt gebruikt:

De wolkenachtergrond heb ik gemaakt door zelf een malletje te tekenen en uit te knippen. Vervolgens neem je een zacht make-up sponsje en een beetje Stormy sky en dep je heel voorzicht op het papier langs het malletje.

Fijne dag allemaal,

Groetjes Hélène

3 opmerkingen:

  1. Goeiemorgen Hélène, het is je alweer gelukt zo'n geweldig kaartje te maken. Ik vind jouw kaartjes eigenlijk altijd mooi en ben ook altijd heel nieuwsgierig naar het volgende. Groetjes en geniet nog even van het mooie weer (als je tenminste niet hoeft te werken) Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hélène, wat een schattig kaartje! Dankjewel voor de uitleg hoe je de wolkjes hebt gemaakt!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen