donderdag 3 mei 2012

Hallo allemaal,

Omdat mijn moeder 60 werd, heb ik dit kaartje gemaakt.
Ik had hem hier nog niet laten zien.
Hier zie je de kaart in het groot:



En dit is een close-up van Tilda, die heb ik op de Artspeciallybeurs bij Magnolia zelf gekocht, leuk is ze hè?



Ik heb haar gekleurd met Copics. De gebruikte kleuren zijn:
huid: E50/ E51/ E53 en R20
jurkje: RV42/ R20/ R11
schoenen: YG63/ G21/ YG11
goud: Y21/ Y28
haar: E25/ E29 en E35.

Het papier is een nieuw blokje uit de winkel van Maaike, het heet Be happy van My minds eye. Daar heb ik ook de bijpassende knoopjes van gebruikt, die leuke vlaggetjes horen in die knoopjesset.
Groetjes van Dieke.

8 opmerkingen:

  1. Ha Dieke, hij is leuk zeg. Je moeder was er vast blij mee. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Wat zal je moeder hier blij mee zijn. En mooi ook met dit papier! En die hartenstans is zoooo gaaf.

    Groetjs Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat issie leuk geworden Diek!
    Zo feestelijk!
    Nog gefeliciteerd met je moeder.

    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit nou, ik zie dat mijn reactie verwijderd is door mijzelf notabene! Ha, ha, het moet niet gekker worden!
    Dieke, ik vind je kaart hartstikke leuk en ik denk dat je moeder hem ook mooi gevonden heeft. Alsnog en nogmaals van harte gefeliciteerd hoor!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Dieke en ik weet zeker dat je moeder er blij mee is.
    Groetjes harma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze speciale kaart zal wel bij de jarige in de smaak vallen, van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartelijk bedankt voor alle enthousiaste reacties!
    Daar groei ik van....en ik was al niet zo klein, hihi....

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen