dinsdag 1 mei 2012

Wishing You Happiness

Hallo allemaal,
Een zeer dierbaar familielid heeft sinds eind januari een relatie en ik wil hem laten weten dat ik erg blij ben voor hen samen. Daarom heb ik onderstaand kaartje gemaakt. Het idee van de vorm van het kaartje kwam ik tegen op het blog van Dawn Griffith.




De tekststempel "Whishing You Happiness" en de stempel aan de binnenkant zijn uit de set "Summer by the Sea", de spreuk "Once in a while, right in the middle of an ordinary life, love gives us a fairytale" vind ik erg toepasselijk en is uit de set "Full of Live",  en de stempel "Enjoy" komt uit de serie "Be Happy", allemaal van Stampin' Up!. Ook het gestreepte lint en de knoopjes zijn van SU.
De kleine tekstkolom en de postcard en vliegtuig stempel zijn van My Mind's Eye van de stempelset "Boy", die momenteel in de opruiming is.
Het papier is van My Mind's Eye uit de nieuwe serie Lost & Found 2 en heet "Be Amazing, Be Adored".

Hoop dat jullie het ook een leuk kaartje vinden!

groetjes,

Maaike

1 opmerking:

  1. Hoi Maaike, wat een lieve kaart. Ik weet precies voor je hem gemaakt hebt en ik denk dat hij dit zeker kan waarderen. Feliciteer hem ook maar namens mij als je hem spreekt. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen