dinsdag 22 mei 2012

Ride with Me

Hallo allemaal,

Vorige week heb ik me aangemeld bij het Challenge Blog "Cards & Things Challenges", omdat het me een leuke stimulans leek om vaker kaarten te maken.

Om die reden heb ik onderstaande kaart gemaakt, naar de Sketch Challenge # 120.Ik heb helaas niet gewonnen, maar ik ga vast vaker meedoen!





Het kraft en witte cardstock is van Stampin' Up!, het gele designpapier is van My Mind's Eye uit de serie "Be Amazing", het Be Adored Paper. De stempel heb ik ingekleurd met markers van SU.

Lekker vrolijk zomers kaartje toch?

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Een aantal personen hebben hem vorige week al op mijn eigen blog gezien, maar bij gebrek aan nieuwe inspiratie én omdat we op dit blog weer andere volgers hebben, laat ik hem nu hier zien.

groetjes,

Maaike

P.S.: Wil jij ook van die leuke stempels van LOTV hebben, dan kan je een mailtje naar mij sturen (scrapmydream@gmail.com) voor meer informatie. Helaas mogen ze niet via de webshop verkocht worden.






2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart weer, lekker fris van kleur!
    Groetjes
    Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maaike, hij is leuk! Lekker vrolijk zo met dat geel. Mijn bijdrage voor komende vrijdag zal ook dit zelfde stempeltje zijn, maar met een heel andere stijl, kleur en noem maar op. :-) Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen