woensdag 16 mei 2012

Meant to be

Hoi hoi,

Zoals jullie gister bij het bericht van Maaike hebben kunnen lezen, heeft Maaike wat Lili of the Valley stempels ingeslagen.
Ook ik heb hiermee een kaartje gemaakt. Hiervoor heb ik de stempel "meant to be" gebruikt. Het afdrukje is ingekleurd met distress inkt.
Het papier is van My minds eye - Be Happy. Voor de details heb ik meerdere doohickeys van Magnolia gebruikt en parels gemaakt met de Perlen pen.

Heb je interesse in de stempels van Lili of the Valley, neem dan vrijblijvend contact op met Maaike

Fijne dag allemaal,

Liefs Hélène

5 opmerkingen:

  1. Oh Hélène, wat is ie schattig! Ik ga zo direct even kijken wat ik kan maken. Ik heb gisteren het scooterduo van LOTV van Maaike in mijn brievenbus gekregen. (Dan kon ik vandaag eindelijk weer even tijd voor mezelf pakken, want dat is er de laatste dagen ernstig bij ingeschoten) Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hélène, wat een cutie! Zulke mooie zachte kleuren, geweldig gewoon!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!!! Zoveel leuke details en je stempel is zooo sweet:) Past super leuk zo bij elkaar. Zoet maar toch ook weer een touch of vintage.
    Helemaal mijn smaak;)

    Een fijn weekend alvast en groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowie wat is die gaaf zeg!
    Heb je werk even aan mijn vriendinnetje Diana laten zien en die was meteen verkocht en heeft je in haar blogroll gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat is die prachtig zeg,mooie zachte kleuren.
    Groetjes harma

    BeantwoordenVerwijderen