zaterdag 12 mei 2012

Cheery Lynn mallen in de aanbieding en Vagabond aktie verlengd

De afgelopen week hadden we de Vagabond machine van Tim Holtz van 169,50 voor slechts 157,50 euro inclusief verzending binnen Nederland in de aanbieding.


Tevens stond er dinsdag 8 mei een bericht op ons designblog over het gebruik van o.a. deze machine om te embossen.

De komende week zijn de mallen van Cheery Lynn extra voordelig geprijsd om jullie ook de gelegenheid te geven dit apparaat of bijvoorbeeld de Cuttlebug te gebruiken om leuke malletjes mee uit te stansen.




Omdat het zondag moederdag is, zal ik de aanbieding voor de Vagabond machine nog een week verlengen.

De levertijd van de Vagabond is ca. 7 werkdagen.

Indien jullie een mal willen van Cheery Lynn, die niet voorradig is, zal ik de orders samenvoegen en eind volgende week een nieuwe bestelling plaatsen in Amerika.
Stuur me in dat geval gewoon een berichtje via de mail en alles komt in orde. De levertijd is dan natuurlijk wel wat langer.


Om plaats te maken voor nieuwe artikelen ben ik begonnen met het opruimen van een aantal artikelen van My Minds Eye en dan specifiek de serie Union Square, Madison Avenue en Portobello Road van Lost & Found. Alles wordt opgeruimdmet 15 - 25 % korting!

Verder worden er steeds meer workshops toegevoegd.

U kunt mij altijd mailen via scrapmydream@gmail.com wanneer u een bepaald artikel zoekt wat niet in de webwinkel staat. Ik zal dan kijken of ik het voor u kan bemachtingen. Zeer regelmatig zullen er nieuwe artikelen bijkomen, maar omdat bijna alles uit Amerika komt, is vooraf niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Er zijn al hele leuke stempelsetjes van BasicGrey voor maar 1,25 euro!

Kijk gerust verder! Heeft u vragen of klachten zeg het mij, bent u tevreden zeg het dan ook vooral tegen anderen! Ik hoop u nog vaak van dienst te kunnen zijn!


groetjes, Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten