vrijdag 22 juni 2012

Alsnog: het vaderdagcadeau-envelopje


Vandaag een kado-envelopje dat ik voor vaderdag maakte voor mijn schoonvader. We wilden hem geld geven omdat hij al zoveel dingen heeft, dat we ook niet meer weten wat hij nodig zou kunnen hebben. Dus vandaar die keuze. Maar het geven van geld is altijd zo gemakkelijk in mijn beleving, dus ik heb er een mooi envelopje met label voor gemaakt als verpakking. En hij vond het erg mooi. Het papier dat ik gebruikt hebt is van MME - Lost and Found. Het komt uit een al wat oudere serie maar is nog prima te gebruiken. En dit is dan het resultaat:


Alle randen heb ik gedistresst met een nearly chocolat ink van SU. Ik had nog wat roosjes die hier perfect bij passen, en om het geheel af te maken heb ik er nog drie kleine hartjes bij geplakt. Het label is zoals je kunt zien voorzien van een stukje bakerstwine en daarachter heb ik het geld gestopt. Het envelopje is trouwens 10 x 10 cm geworden en het idee heb ik van de workshop van Hélène bij Scrapmydream een tijdje terug. Alleen toen was het een kaart en ik heb hier dus nu deze draai aan gegeven.

En zo ziet het labeltje eruit als je het uit de envelop haalt:

3 opmerkingen:

  1. Hoi Ankie, ik had de foto al eerder gezien van je, maar nogmaals, ik vind hem hartstikke leuk!
    Echt een mooie kleurencombinatie! Ik denk dat je schoonvader er ook wel blij mee geweest is!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig origineel idee Ankie. Ik vind het prachtig, snap dat je schoonvader er blij mee was, en inderdaad elk jaar weer een probleem wat zullen we geven hahaha.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, Ankie! Erg mooi gemaakt, en ik vind de kleurencombinatie ook erg geslaagd.
    Je schoonvader kon dit gebaar vast erg waarderen.
    Het blijft ook lastig wat je voor ( schoon)vaders moet kopen, hè?

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen