donderdag 21 juni 2012

Elfjeskaart

Hoi allemaal,

Ik wilde graag deze kaart met stempel van LOTV met jullie delen.
Hiermee neem ik deel aan de uitdaging op het denk aan me- forum.
De uitdaging was om een kaart te maken met bijzondere randjes. Nou, randjes heeft deze kaart, zou ik zeggen!
Hier is ie dan:



Het papier is van Maja design, de pons van Martha Stewart, lint van de markt.

Het stempel is van Lilli of the Valley. Als je interesse hebt in deze stempels, neem dan vrijblijvend contact op met Maaike van Scrap my Dream.

Ik heb haar gekleurd met Copics.
De gebruikte kleuren zijn:
huid: E50/ E51/ E53 en R20
schoenen en vleugels: W5/ W3/ W1 en 0
jurk: BG05/ BG02/ BG01/ Bg000 en W1
haar: E99/ E97 en Y21
gras: YG67/ G21 en G00

Bedankt voor het kijken, en ik vind reacties altijd erg leuk!

Groetjes van Dieke.

2 opmerkingen:

  1. Oh wat een schattig kaartje Dieke. Leuke randjes. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dieke, wat een mooi kaartje! Ik wil wedden dat je best hoge ogen gaat gooien bij de challenge!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen