maandag 25 juni 2012

Party!

Hallo allemaal,

Amanda, de dochter van mijn vriendin Joan is geslaagd en voor haar heb ik onderstaand kaartje gemaakt.

Het is een kaartje anders dan anders. Ik heb nl. geëmbost! Dat is al even geleden, maar ik dacht, laat ik eens een andere techniek gebruiken. Ik werd geïnspireerd door de schitterende composities van Mariëtte van Leeuwen, maar zij gebruikt weer hele andere technieken.





Het achtergrondvel is uit de 6" x 6" paperpad van MMY, uit de serie "On The Bright Side"

De stempels zijn van Artemio van de serie "Hedgerow Plants". Alleen de sentimentstempel is van LOTV.

Het lintje en de bruine inkt is van Stampin' Up!, genaamd Chocolat Chip. Ook de gebruikte stansen zijn van SU.

Hoop dat jullie hem mooi vinden!

groetjes en een fijne dag,

Maaike

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat mooi gedaan Maaike, ik embos eigenlijk ook heel weinig, maar vind je kaart heel mooi geworden.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maaike, leuk dat ik je ge-inspireerd hebt. Mooie kaart!!
    Groetjes, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje, Maaike!
    Amanda is er vast erg blij mee!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen