vrijdag 15 juni 2012

Roselinde (??)


Goeiemorgen allemaal,

Het is weer vrijdag en dus tijd voor de bijdrage van Scrapmydream. Vandaag weer een plaatje van Sureya (wat zijn die plaatjes geweldig om in te kleuren), en die van vandaag spant voor mij echt de kroon. Die vind ik zo mooi!! Ik vind het wel jammer dat het me echt niet lukt om op haar site een reactie achter te laten. Dan moet ik weer eerst iets van een ander account aanmaken, en daar heb ik eigenlijk niet zoveel trek in.
Het papier dat ik gebruikt heb is van MME - Blush.


Ik heb geen idee hoe dit plaatje in werkelijkheid heet, maar voor mijn gevoel heet ze Roselinde. :-) Het vogelkooitje is een stans van Marianne Design heb ik uit heel donkerrood cardstock gesneden. De bloemetjes had ik nog in voorraad en de brad heb ik van dezelfde serie van MME Blush en hoort ook echt bij het papier. Het lintje en kantje zijn wat restantjes uit mijn lintenlade.

Ik heb de volgende copic markers gebruik:
Gezicht: E93, 51, 00
Hals: E53, 51, 00
Lippen: RV55
Wenkbrauwen: E59
Ogen: G85, 000
Topje onder de bloes: RV69
Bloes: RV19, 15,55
Vlinder: G85, 21, 000, RV69, 02, 00
Haar: E59, 57, 55, 25
Bloemen: BG99, 96, 91, RV69, 66, 55, 52, 10

Groetjes, Ankie

3 opmerkingen:

  1. Hoi Ankie, het is een supergaaf kaartje! Zoals jij die haren ingekleurd hebt en dat blousje! Ook de opbouw van de kaart is geweldig! Gisteravond heb ik hem in het echt gezien en dan is die nog mooier.
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal prachtig, super ingekleurd en prachtige kleuren.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige Roselinde, Ankie!
    Je kleurwerk is ook helemaal top!!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen