dinsdag 12 juni 2012

Stoeien met stanzen


Hallo daar, vandaag weer eens een kaartje van mij en nu eens iets wat ik niet vaak doe, maar wat ik gewoon eens wilde uitproberen. Ik heb lekker zitten stoeien met stanzen.



Ik heb hierbij gebruik gemaakt van de stans genaamd  French Flair - Classic Large Stackers Nesting Dies van Cheery Lynn, de Bigz Dies, Caged Bird van Tim Holtz en een labelstans van Magnolia, die ik heb geleend van Ankie. Verder aan de binnenkant weer de stans French Flair en van Cheery Lynn de French Pastry Doily.

Het designpapier is uit een 6x6 inch paperpad van My Minds Eye "On the Bright Side"

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

groetjes, Maaike

1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaart Maaike! En goed gebruik gemaakt van de diverse stansen, heel gaaf!

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen