dinsdag 19 juni 2012

Lil' Robots

Hoi hoi, vandaag mag ik weer een kaartje showen en aangezien ik een beetje laat ben met verzinnen, heb ik gekozen voor de makkelijke weg.Mag best wel eens toch?

Als basis heb ik een stuk kraft papier genomen met hierop een stukje designpapier uit het pakket Lil' Robots van My Mind's Eye. Verder een strookje Bravo Burgundy papier van Stampin' Up met daarop alleen nog uitgedrukte onderdelen uit hetzelfde pakket van MMY.


Hieronder een foto van het pakket. Lekkere vrolijke kleurtjes allemaal. Genoeg om een hele voorraad jongenskaarten te maken.

Ik heb nog een paar van deze pakketten in de webwinkel op voorraad, dus wanneer je het leuk vindt, moet je er snel bij zijn, want op = (in dit geval écht) op !

groetjes en weer veel knutselplezier!

Maaike

3 opmerkingen:

  1. Stoere kaart heb je met het pakket gemaakt. Ik ben met het andere pakket aan de slag gegaan... Morgen mijn creatie;-)

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje. Ik denk Maaike, dat dit soort kaartjes de stijl is die bij jou past. Tenminste ik vind jouw kaartjes zonder cute ingekleurde stempels altijd erg leuk. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaart, Maaike!
    Lekker stoer!
    Jij bent echt goed in jongenskaarten, daar ga ik nog op oefenen.

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen