zaterdag 23 juni 2012

Basic Grey stempelsetje voor 1 euro

De weekaanbieding voor de komende week, dat wil zeggen tot en met vrijdag 29 juni, is:
De stempelsetjes van Basic Grey van 1,25 voor slechts 1 euro bij een minimum afname van 4 stuks. Voor deze stempelsetjes geldt op = op ! De korting wordt na uw bestelling verrekend!


Om plaats te maken voor nieuwe artikelen ben ik begonnen met het opruimen van een aantal artikelen van My Minds Eye en dan specifiek de serie Union Square, Madison Avenue en Portobello Road van Lost & Found. Alles wordt opgeruimd met 15 - 25 % korting!

De Vagabond snijmachine wordt nog steeds aangeboden voor de ongelofelijke prijs van 157,50 incl. verzending binnen Nederland. Dit apparaat wordt binnen ca. 1 week kosteloos bij u thuis bezorgd! Zo lang de voorraad strekt natuurlijk!

U kunt mij altijd mailen via scrapmydream@gmail.com wanneer u een bepaald artikel zoekt wat niet in de webwinkel staat. Ik zal dan kijken of ik het voor u kan bemachtingen. Zeer regelmatig zullen er nieuwe artikelen bijkomen, maar omdat bijna alles uit Amerika komt, is vooraf niet precies te zeggen hoe lang dat duurt.

Kijk gerust verder in de webwinkel! Heeft u vragen of klachten zeg het mij, bent u tevreden zeg het dan ook vooral tegen anderen! Ik hoop u nog vaak van dienst te kunnen zijn!


Fijn weekend!

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten