vrijdag 8 juni 2012

oeps.....

mijn bericht is helaas te laat.....Het zijn de laatste schoolweken( ik ben juf), dus er gebeurt momenteel een hoop. Dan wil je op vrijdag nog weleens denken dat het donderdag is......

Maar toch wil ik jullie mijn bijdrage van deze week niet onthouden:


Met deze kaart heb ik meegedaan aan de uitdaging bij EKEF, maar wilde hem hier ook graag laten zien.
De bedoeling was om een kaart te maken met het thema Proost!

 

Hier nog een keertje vanaf de voorkant:

 

Ik heb een uitleg van de Splitcoaststampers gebruikt, dit is een zogenaamde free standing pop- up kaart.
Het gebruikte papier is van My Minds Eye, uit verschillende oudere series. Een aantal ervan zijn met korting via Maaike te bestellen.
Verder heb ik kraftpapier gebruikt voor basis.
Ik heb een aantal stanzen gebruikt, de hartjesstans is van Cheery Lynn, de sterretjes zijn van Magnolia.
Ik heb verbandgaas gebruikt voor achter het hart en op de voorkant.
De stempel is van Penny Black( nog nooit gebruikt, maar al jaren in de kast……..)



Ik heb deze leuke kat ingekleurd met Copics, met de volgende nummers:
bladeren palm: YG67/ YG63 en YG03
stammen: E18/ E33 en E35
zee: B93/ BG10 en BG0000
zand: Y23/ Y21 en Y00
kat: E35/ E33/ E31 en E21
parasolletje en rietjes: YR00 en YR02
Dat was ‘m dan, bedankt voor het kijken!

Groetjes van Dieke.

7 opmerkingen:

  1. Wat jammer Dieke dat je te laat was met posten, gebeurd mij ook regelmatig of op de valreep maar het ziet er fantastisch uit, daar kun je vast wel iemand blij mee maken.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou laat of niet, het is een hartstikke mooie kaart! En over de laatste schoolweken hoe je mij niks te vertellen. Sta zelf voor groep 7 en heb vandaag ADV maar dat wordt zo rapporten schrijven en ouderavond voorbereiden. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, Dieke!! Erg leuk idee, zo in die vorm!!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Dieke,
    Nou, ik ben blij dat je deze alsnog even laat zien! Wat een werk heb je hier weer van gemaakt. Maar wel erg leuk hoor! Voor mij heb jij de uitdaging gewonnen!
    Tot morgen! Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve dames,

    Allemaal heel hartelijk bedankt voor jullie enthousiaste reacties!
    Ik ben blij te horen dat jullie mijn project konden waarderen!
    De uitdaging heeft iemand anders gewonnen, maar toch vond ik mijn eigen kaart wel geslaagd.

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat mooi gemaakt zeg Dieke. Top!
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen