maandag 11 juni 2012

Verslag van de workshop Inkleuren met Copics

Hallo allemaal,

Hier volgt weer een verslag van de workshop van afgelopen zaterdag. Deze werd dit keer gegeven door Ankie van de Polder. Zij heeft ons geleerd hoe je goed met Copic markers kunt inkleuren.

We hebben eerst een paar stempelafdrukken ingekleurd. Allemaal hebben we de Magnolia stempel genomen met Tilda met de pollepel en deze ingekleurd. De moeilijkheid was hier toch wel het inkleuren met de kleur rood. Vervolgens hebben we gekozen voor afdrukjes die we zelf moeilijk vonden om in te kleuren. Hierbij ging het dan om het inkleuren van kleding, bijvoorbeeld een vale spijkerbroek, een veelkleurige afbeelding of een afbeelding met een poppetje met een prachtig geplooid jurkje. Er komt echt veel meer bij kijken dan je in eerste instantie zou zeggen!


Nadat we het inkleuren "een beetje" onder de knie hadden, hebben we nog een leuk memoboekje gemaakt met één van de ingekleurde afbeeldingen. Hierbij hebben we gebruik gemaakt van het veelkleurige papier van Jillibean Soup uit de serie Pasta Fagioli. 

Het was voor Ankie de eerste keer dat zij een workshop gaf, maar ik kan niet anders zeggen Ankie, dat je het supergoed gedaan hebt! 


Je kunt op bovenstaande foto's wel zien hoe ingespannen we bezig waren, maar ook hoe gezellig het was!

Ankie, ik had je al bedankt, maar nogmaals hartelijk dank voor deze geweldige workshop! Wat mij betreft, mag je dit vaker doen!

liefs, Maaike

3 opmerkingen:

  1. Ha Maaike, ik heb het met veel plezier gedaan en zal graag nog een keer terug komen. De verzorging / catering was zoals gebruikelijk super geregeld en ik kijk met veel plezier (en toch ook wel trots) terug op een hele geslaagde dag. Ik heb meteen ook een link op mijn eigen blog geplaatst naar dit item bij jou. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was geweldig meiden!
    Ik ben hier thuis heerlijk verder gegaan met kleuren en blijf oefenen op mijn plooien!
    Ankie, ik heb veel van je geleerd en vond het echt weer een dagje uit!
    Maaike, de catering was top, wat een lekkere kroketjes ook, yummmm!
    En Nicolette, leuk je te ontmoeten en wie weet treffen we elkaar nog eens op een workshop bij Maaike!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen