dinsdag 5 juni 2012

Verslag van een dagje workshoppen

Hallo allemaal, 

Vandaag eens geen kaartje maar een klein verslag van de workshop van afgelopen zaterdag 2 juni. 

Er waren deze keer slechts twee aanmeldingen, maar niet getreurd, het was hartstikke gezellig! Cara-Leigh en Bianca waren mijn gasten en om klokslag 10.00 uur kwamen ze de straat inrijden!

Ha, ha, ze waren best zenuwachtig, want ja, je gaat zo maar bij een vreemd mens voor de eerste keer een workshop doen en weet als beginnend scrapper helemaal niet wat je ervan moet of kan verwachten. 

Nadat we elkaar een beetje hadden leren kennen bij een kopje koffie cq thee en een roze koek heb ik uitgelegd wat de bedoeling was van deze dag. Ze zouden met een compleet fotoboek van Jillibean papier naar huis gaan. En raad eens, het is nog gelukt ook! 
We zijn dus snel aan de slag gegaan en hebben alleen een korte pauze ingelast om even een broodje te eten tussen de middag.  
Hieronder zie je een paar foto's van het fotoboek.


      


 

Nou meiden, ik heb het hartstikke naar mijn zin gehad en jullie volgens mij ook. Tijdens de workshop hoorde ik Cara-Leigh regelmatig zeggen: Goed bezig!!! De leukste uitspraak kwam aan het einde van de workshop toen één van hen zei: Niet te geloven dat ik dit zelf in elkaar heb gezet!

Jullie hebben gezegd dat jullie vaker terug zullen komen en dat lijkt me een strak plan! Graag dus nog eens tot ziens!

Wanneer de lezers van dit blog ook eens een workshop willen volgen, neem dan regelmatig een kijkje in de webwinkel onder workshops. Er zijn al tal van workshops in de maak voor na de zomer.

A.s. zaterdag 9 juni wordt er nog een workshop gegeven door Ankie, waarin zij zal uitleggen hoe je kunt inkleuren met Copic markers. Tevens wordt er dan, met een ingekleurde afbeelding, een leuk post-it boekje gemaakt.

Zaterdag 1 september zullen we een open dag houden in de workshopruimte in Rotterdam Ommoord, waarbij we één en ander laten zien voor de maanden daarna met daarbij nog een leuke Make & Take. Noteer deze datum dus alvast in je agenda!

groetjes, Maaike

1 opmerking:

  1. Hoi Maaike,

    Ik woon zelf ook in Rotterdam Ommoord en was aan het googlen naar 'workshop inkleuren met distress inkt'. Ik kwam zomaar op deze site terecht en hoop dat er na de zomer een workshop inkleuren met distress inkt wordt gegeven, want dat heb ik echt nodig :-D Ik ben al lang aan het proberen, maar krijg het niet onder de knie...
    Ik ben meteen volger geworden van deze blog, want het ziet er goed uit!
    Wie weet tot snel :-)

    groetjes,

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen